آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»سایر خدمات »كانكس ارگان های دولتی و سازمان ها اداري
كانكس ارگان های دولتی و سازمان ها  اداري-pic1

كانكس ارگان های دولتی و سازمان ها اداري

مجتمع تولیدی صنعتی ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین(Iran Contin) به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی مفتخر است بعنوان اولین دارنده گواهینامه ISO 9001:2008 , ISO 14001 : 2004 OHSAH 18001:2007 در زمینه تولید انواع کانکس، کیوسک، شلتر نظامی، خانه پیش ساخته، سالن های آمفی تئاتر و دکوراسیون داخلی در کل کشور تمامی محصولات خود را در حد استاندارد جهانی و مطابق با خواسته مشتری در حداقل زمان ممکن با قیمت مناسب ارائه نماید.
این شرکت علاوه بر تولید انواع کانکس، کیوسک، شلتر نظامی و خانه و ویلای پیش ساخته در زمینه خرید و فروش انواع کانتینر دست دوم 40 فوت و 20 فوت دارای مدارک برگ ترخیص، تحویل در سراسر ایران، شیراز، بندرعباس، بوشهر و جنوب کشور و ... و تغییر کاربری انواع کانتینر مانند کانتینر اداری، کانتینر فروشگاهی، کانتینر مسکونی، کانتینر ویلایی، کانتینر سرویس بهداشتی، کانتینر استخری با بکارگیری مدرن ترین دکوراسیون داخلی طیف وسیعی از محصولات مشابه کانکس و کیوسک تولید نموده که دارای ایمنی و حمل و نقل آسان و طول عمر بالا می باشد.
همچنین از دیگر محصولات و زمینه های کاری این شرکت تولید و ساخت انواع درب و پنجره UPVC و آلومینیومی با برند ایران وین(Iran Win) و همچنین تولید انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری دارای تنوع محصول بالا با برند ایران پانل(Iran Panel)می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مراجعه حضوری و ثبت سفارش با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید :
☎️ 09120904060-09120792070
www.irancontin.com
www.aparat.com/irancontin1
@irancontin


آگهی دهنده: حبيب حاتمي
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان فارس - شیراز - سایر خدمات در شیراز
آدرس: شيراز - شهرك بزرگ صنعتي - ابتكار شمالي - كوچه 250
قیمت: 09120904060
به روز شده در:۱۳۹۶/۵/۳۰
بازدید: 511 بار
ایمیل: