آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»سایر خدمات »تولید رنگ های مقاوم در برابر شعله
تولید رنگ های مقاوم در برابر شعله-pic1

تولید رنگ های مقاوم در برابر شعله

IRPOLF یک رنگ منبسط شونده مقاوم در برابر حریق و از متفاوت ترین ترکیبات نانوکامپوزیت سرامیکی بر پایه آب می باشد. این پوشش های ضد حریق، بر پایه سیلیکا بوده که به محض قرار گرفتن در برابر آتش لایه ای از عایق زغالی (چار) تولید می کنند که سطح زیرین را در برابر آتش حفظ مینماید. حداکثر ضخامت این نوع پوشش ضد حریق 4 میلیمتر میباشد. این ترکیب دارای میزان بسیار اندکی از مواد فرار بوده و ترکیبی از خواص با مقاومت بسیار بالا در برابر حریق، ضد خوردگی، عایق حرارت و ضد بخار را دارا میباشد. این گونه عایق های ضد حریق به صورت تک جزیی میباشد و به راحتی در حوزه های کاربردی گوناگون قابل استفاده می باشد.
حوزه های کاربردی:
سازه های فلزی ( ساختمانی، نیروگاهی، پالایشگاهی، پتروشیمی)
مخازن استراتژیک فلزی
سازه های بتنی
شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف تولید کننده و مجری رنگ های عایق حرارتی و صوت ، پوشش های صنعتی، ساختمانی، کوره ای، پلی یورتان، عایق های حرارتی، رطوبتی و … می باشد.
این شرکت با فعالیت در زمینه سیستم های حفاظت سطوح و با همت گروهی از متخصصین مجرب در تولید، تحقیقات و اجرا مفتخر به ارائه خدمات و تولیدات خویش به انواع صنایع اعم از صنایع پتروشیمی و پالایشگاهها، داروسازی، صنایع خودروسازی، نساجی، لبنی و مواد غذایی و… بوده و مورد تائید این صنایع می باشد.
شماره های تماس با دفتر تهران:
09129332204
www.irmakhzan.com
www.irpolymer.com


آگهی دهنده: ایرانیان ایستا پلیمر شریف
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر خدمات در تهران
آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۲/۸
بازدید: 265 بار
ایمیل: